Steven Van Belleghem wint het STIMA Marketingbook of the Year


Het STIMA Marketing Book of the Year is een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalig Marketingboek en één Franstalige Marketingboek.

 

Het Nederlandstalig Marketingboek wordt uitgereikt door een vakjury, samengesteld door STIMA. Deze onderscheiding is bestemd voor de auteur, uitgegeven in de periode van één jaar (van oktober tot oktober).

 

OVER HET BOEK

De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. Dit boek beklemtoont het belang van beide factoren. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

 

Hopelijk zullen bedrijven na het lezen van dit verhaal nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting vanWhen Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

 

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?

 

OVER DE AUTEUR

Steven Van Belleghem is professor Marketing aan Vlerick Business School. Hij heeft zijn eigen consultancybedrjif B-conversational en is een veelgevraagd spreker en coach.

 

ISBN 9789082033762 - Paperback - 224 pagina’s - Prijs: € 29,99 - Uitgeverij: Lannoo Campus